HSE         MODRA ENERGIJA         MODRI JAN         MODRA GENERACIJA         POZITIVNA ENERGIJA         CENTER ZA DRUŽBENO ODGOVORNOST
Ali doma pazite na porabo električne energije?
Da.
Ne.
Poskušamo po svojih močeh.
Rezultati
Termoelektrarna Šoštanj proizvede povprečno tretjino porabljene električne energije v Sloveniji.

Več
Portal porabi manj

Modra generacija

Modra Generacija je namenjena mladim - generaciji digitalnih ustvarjalcev, ki je na pragu odraslosti in samostojnosti. Prepričati jih želimo, da biti eko ne pomeni le skrbeti za svoje okolje in svojo prihodnost, ampak je to nov trend, ki ga prav oni pomagajo soustvarjati. Cilj projekta Modra generacija je ustvarjanje gibanja mladih različnih interesov in subkultur, ki se zavedajo prihodnosti in bi tudi sami radi pripomogli k pozitivnim spremembam.

Ideja o gibanju mladih – Modra generacija – se navezuje na modre in pametne odločitve, ki so nadgradnja “zelenega“ bivanja in odnosa, ki ga podjetja in komunikacijska stroka že prekomerno izrabljajo (Green, ECO, BIO, …). Ideja nosi dolgoročni potencial, saj je Modra generacija oznaka za obstoječo “Z generacijo“ (mladi med 15 in 19 letom) in kasneje za vse nove generacije (Alfa generacija/Google Kids – rojeni po 2010), ki se bodo vključevale v gibanje.

Gre za način razmišljanja ter življenjski slog (modri način življenja, modre misli, moder odnos do modrega planeta), ki ga lahko uspešno razširimo tudi med ostalimi ključnimi deležniki, ki pomagajo pri razširjanju ideje ter ustvarjanju (spletnih) vsebin ter projektov, ki spremljajo in bogatijo življenje spletnega portala. Modra generacija je pobudnik okoljskih vsebin in akcij znotraj šolskega sistema ter okoljskih tem, ki lahko postanejo del učnega načrta.

Glavni medij komunikacije je spletna stran, ki je zasnovana interaktivno, da lahko vsak član dodaja svoje vsebine s področja ekologije, okoljevarstva, obnovljivih virov in energije ter jih komentira. Struktura vsebine je prilagojena starostni skupini in temam, ki jo zanimajo in spodbuja pozitiven odnos najstnikov do okolja. Velik poudarek je na dostopnosti informacij, podanih v obliki, ki jo najlažje konzumirajo (tagi, povzetki, ikone, foto in video material) ter povezovanju in sklepanju novih prijateljstev na osnovi novega interesa. Naj eko razmišljanje postane »IN«!